Infokontoret – Help Desk team

PERIODE

Før, under og efter festivalen

Vi har begrænsede vagter tilbage. Du vil få tildelt vagter på nogle af følgende dage:

D. 7/6
D. 11/6
D. 13/6
D. 14/6
D. 19/6
D. 20/6
D. 21/6
D. 22/6
D. 23/6
D. 26/6

 

OPGAVER

Som en del af Help Desk Teamet er du den, det interne Copenhell Crew går til, hvis de har spørgsmål og brug for hjælp. Det er derfor essentielt, at du har lyst til at lære og videreformidle information, som du får fra dine holdledere. Det er et plus, hvis du har erfaring med at give en god service og arbejde med administrative arbejdsopgaver.

 

KVALIFIKATIONER

  • Du har nemt til smil, er venlig og imødekommende
  • Du er serviceminded
  • Du er lærenem
  • Det er meget vigtigt at du kan begå dig på dansk og engelsk – mundtligt og skriftligt
  • Du kan bevare roen og overblikket i travle perioder
  • Du kan forvente at stå op i længere perioder og lettere fysisk arbejde